خرید شرکت JeNaCall توسط Evonik

۴ مرداد ۱۴۰۰ ۱۰:۵۰ سایر دسته بندی ها : اخبار پلیمری
خرید شرکت JeNaCall توسط Evonik

 کمپانی Evonik اعلام کرد به منظور بسط گروه محصولات زیست ماده خود توسط سلولز به دست آمده از زیست مواد تولید JeNaCall، این کمپانی را خریده است. از زیست مواد JeNaCall در فرایند درمانی بیماری های شامل زخم ها و سوختگی ها و همچنین درمان های پوستی آب-فعال (hydro-active) استفاده می شود.
اولین سرمایه گذاری Evonik در JeNaCall در سال ۲۰۱۵ اتفاق افتاد. با این خرید، محصولات JeNaCall در شاخه درمانی Evonik ادغام می شود؛ این اتفاق باعث تغییر از تمرکز بر تغذیه و سلامت به راه حل های سیستمی و زیرساخت های فناورانه برای صنعت دارویی بر پایه مواد طبیعی می شود. برنامه ریزی شرکت Evonik، افزایش سهم راه حل های سیستمی در بخش تعذیه و سلامت خود از ۲۰ به ۵۰ درصد تا سال ۲۰۳۰ می باشد.
به گفته رییس بخش سلامت Evonik، شرکت JeNaCall یکی از نوآورانه ترین زیست مواد برای فناوری دستگاه های پزشکی را توسعه داده است. “با کمک خلاقیت و تخصص متخصصان JeNaCall، در آینده بیماران بیشتری از مزایای این محصولات سود خواهند برد. این خرید به ما کمک می کند تا جایگاه خود به عنوان یک مرکز نوآور برای کمپانی های تکنولوژی دارویی جهان، مستحکم کنیم.”
از نظر یکی از بنیان گذاران و مدیرعامل JeNaCall، این خرید یک جهش کوانتومی به سوی رسیدن به پتانسیل کامل تکنولوژی خواهد بود. “ما از یافتن یک شریک قدرتمند و قابل اطمینان، به منظور توسعه زیرساخت فناوری و همچنین خانه ای جدید برای متخصصین مشتاق خود، بسیار خرسندیم. ما با همکاری هم قادر به بسط گروه مشتریان و زمینه های کاربردی جدید خواهیم بود.”

سایر دسته بندی ها اخبار

در صورت اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید